Vyhodnocování efektivity reklam

vyhodnocování efektivity reklam

Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní ?

Aby bylo možno o kampani říct, zda byla efektivní nebo ne, je nutné porovnat náklady, které byly do reklamy vloženy a výnosy, které reklama přinesla, to znamená sledovat efektivitu investovaných prostředků.

Zjišťujeme, jak přínosné jsou které reklamní kampaně / jaké byly náklady na jednoho návštěvníka, případně na získání kupujícího zákazníka atd./.

Mám zájem o konzultaci

Let zkušeností
Klientů
Spokojenost

Moderní marketing firmy

Analýza webových stránek

Připadne Vám, že na Vaše stránky nechodí tolik lidí, kolik by si zasloužily? Vyhodnotíme efektivitu Vaší www prezentace nebo e-shopu a navrhneme změny pro vylepšení.

Více informací

Vyhodnocování efektivity reklam

Převyšují Vaše náklady na reklamu příjmy z reklamy? Zanalyzujeme Vaše reklamní kampaně a navrhneme jejich optimalizaci.

Více informací

Marketingové poradenství

Nabízíme marketingové poradenství pro efektivní řízení Vaší marketingové strategie, posílení povědomí o fimě a značce.

Více informací

Sociální sítě

Reklama na sociálních sítích je v současnosti jedna z nutností při budování povědomí o Vaší značce.

Více informací

Internetový marketing IMA cz

Zaujali Vás naše služby? Vyplňte jednoduchý formulář a my se Vám ozveme.

Chci konzultaci