Reklamy ve vyhledávačích a srovnávačích

reklama ve vyhledávačích

Marketing ve vyhledávačích je dnes jednou z nejefektivnějších metod oslovování nových uživatelů.

Reklama ve vyhledávačích je zobrazena uživatelům, kteří aktivně vyhledávají produkty či služby.  Nejpoužívanější české vyhledávače jsou Google a Seznam.

Je několik způsobů, jak se dostat na první stránku vyhledávačů. Nejefektivnější způsob je SEO a CEO, následně pak PPC kampaně / Google Adwords a S-klik /.


Srovnávací reklama

Druh reklamy, v němž se přímo porovnává produkt, značka a cena s konkurenční nabídkou.  Jde o zboží z e-shopů importované do srovnávačů.
Největší srovnávače v ČR jsou:  Heuréka a Zboží na Seznamu.

Mám zájem o reklamu na internetu

Let zkušeností
Klientů
Spokojenost

Moderní marketing firmy

Analýza webových stránek

Připadne Vám, že na Vaše stránky nechodí tolik lidí, kolik by si zasloužily? Vyhodnotíme efektivitu Vaší www prezentace nebo e-shopu a navrhneme změny pro vylepšení.

Více informací

Vyhodnocování efektivity reklam

Převyšují Vaše náklady na reklamu příjmy z reklamy? Zanalyzujeme Vaše reklamní kampaně a navrhneme jejich optimalizaci.

Více informací

Marketingové poradenství

Nabízíme marketingové poradenství pro efektivní řízení Vaší marketingové strategie, posílení povědomí o fimě a značce.

Více informací

Sociální sítě

Reklama na sociálních sítích je v současnosti jedna z nutností při budování povědomí o Vaší značce.

Více informací

Internetový marketing IMA cz

Zaujali Vás naše služby? Vyplňte jednoduchý formulář a my se Vám ozveme.

Chci konzultaci